
Kızlar selam geçen ayin 17 sin de kürtaj oldum yazmıştım buraya bozulmuş gebelik olarak değerlendirildi çünkü tüpte veya başka bi yerde bisey çıkmamıştı değerim en son 4.7 gibi biseydi sonrasında kadın doğum acile gittim bu değer normal artık dendi 4-5 gündür göğsümde az sizi gibi ağrı bide ilişki sonrası kasiklarim da batma oldu ve beyaz akıntım da olmuştu şimdi size soracağım şey şu bu testteki çıkan sonuç sizce normal mi veya hamile olma ihtimali olabilir mi çok korkuyorum ya