snglaltn Arkadaşlar et ben Çıktı bi kaç yerde ama bi tanesi alnımda köşede ve biraz Şamsa büyüdü doktor hamilelikte hormonlardan kaynaklı çıkar dedi sonra düşer düşmezse de alırız dedi yaşayam var mı düşüyor mu moralim bozuk lütfen cevap
clkmry snglaltn ilk hamileliğimde hatırlamıyorum am bu hamileliğimde çıktı göğüs altı boyun karında beni de rahatsız ediyor doğumdan sonra geçer inşallah
Mutluaile1 mavi407 benim ilk hamileligimde boynumda çıkmıştı hemde baya baya fazlalaştı kolye bile takamiyodum doğumdan sonra geçtiler simdi tekrar r hamileyim bunda az ama yinede çıktı umarim bunlarda geçer 🤗