tugcebaby1 Allah şifa versin çok kötü birşey gerçekten yaşamayan bilmez,halk arasında gece yanığı da denir geceleri daha çok acır,siz bir şeyi mi stres yaptınız da oldu ,bende üniversitedeyken yaşamıştım iç bacağımda çıkmıştı afedersiniz vajinam falan hep şişmişti oraya vuruyodu şişliği