Hayırlı bayramlar kızlar öncelikle 6haftalık hamileyim ve aşırı kasık ağrım var ama iki taraf değil sadece sol kasık böyle ayaklarıma kadar iniyor ağrısı sızlaması yürürken hareket ederken yatarken dönerken bile fena ağrıyor doktorumuzu aradık normal dedi ağrı kesici atabilir bi tane dedi ama hamile olarak sadece parol kullanabiliriz ve onun kendine hayrı yok sizin bi öneriniz varmı bunu yaşayan var mı 🥲🌸