İyi aksamlar kizlar. 24+ 6 haftalik hamileyim. Serklajliyim. Dunden beri yarim saat araliklarla sanci giriyor karnima sertlesiyor. Doktora gittik açilma ve kisalma yok suan dedi enfeksiyon icin antibiyotik verdi eve geldik. Bugun de devam ediyor ayni sekilde ve cok az kahverengi kanama oldu. Yurtdisinda yasiyorum. Tekrar gitsem mi doktora bilemedim. Yasayan oldu mu böyle bir durum? Enfeksiyon boyle sanci yapar mi