Sementa63 Kızlar daha 4 haftalık karnımda şişlik, sertlik, basınç gibi hissediyorum ve arada ağrı oluyor normal mi bu haftalarda bu şekilde olması? 🤔
mor_menekse1 Sementa63 hazımsızlık kabızlık bolca gaz ve gaz sancısı yüzünden oluyor 5+1 bende de öyle