Herkese merhaba kızlar 2. Hamileliğim ilk oğlumun ismi Umut bi hikayesi var o yüzden umut koymuştuk. Şimdi de oğlum olacak babamın adı Koray eşim Koray koyalım dedi ben ikinci isim olarak da Uraz koyalım dedim ama beğenmiyor kimse. Sizde ne olabilir erkek ismi bulmak da zor sadece Koray olsun istemiyorum ikinci bi isim daha koymak istiyorum