Bendede vardı şu an 7.haftamdayım bende
Doktora söyledim şu an olabilir eğer ilerleyen zamanlarda çoğalırsa kardiyolojiyr yönlendiririm dedi ama gerek kalmadı geçti şükür. Merak etmeyin bence şu an kalp bile iki kişilik çalıştığı için bu şekilde sonralardan duruma adapte olunuyor. Tabi siz yine de doktorunuza danışın