Ahsenmira bende zamaninda yasamistim çok zor bir durum 3. Trimesterden sonra olmuştu 29 haftaliktim ilk olduğum gün bir yemek kaşığı zeytinyaği yedim bir de kayısı hoşafı içtim ama hemen etki etmedi 2-3 saate etki etmisti, öncesinde acile gitmek zorunda kaldim çünkü ikiniyorum ister istemez zorlanmistim kötü olmuştum orda da duphalac diye bir şurup yazdilar tek sefer çok az içtim ölçüsü var zaten ama onuda günde iki sefer icicen ki anca etki etsin doktora danişman lazim şerbet bildiğin çok tatli bir şurup mide bulantisi yapmadi bende kabizlik bende gaz sancisi da yapmisti 3-5 gün sonrasinda o da çok fenaydi