Gzmbrk arkadaşım özgüç beye gidiyor çok memnun ama ben bayan doktor istediğim için bir kaç tavsiyenin de vesilesiyle ülkü aksoy a gidiyorum. O kadar memnun kaldim ki. Çok naif,çok bilgili,iletisimi o kadar iyi ki bir kadin ki. Aklima birsey takildigi anda arayıp mesaj atabiliyorum çok güzel bir sekilde aydınlatıyor beni sağolsun. Iyi ki gidiyorum diyebilirim..