Kızlar selamlar, dün durduk yere belim ağrımaya başlamıştı. Yerde oturmuştum ondan mı oldu bilmiyorum. Bugün sol kalçam ve baldırıma doğru bir ağrı başladı. Ayakta kaldım ondan mı oldu bilmiyorum ama, sol kalçam oturduğumda acıyor birde; sanki üzerine düşmüşüm gibi . Böyle bir durum yaşayan var mı ?