merhaba kızlar öncelikle hepimizin bayramı kutlu olsun. Kızlar kansızlık yasıyorm 22 haftalık gebeyim kanım 9 a düşmüs süreklı kulagım cınlıyor ve cok halsizim nabzım yükseliyor ve is güc yapamıyorum. Doktor bana hapın yeterlı olmayacgını dahiliye ye gidip kan iğnesi talep etmemi soyledi.İçinizde benim gibi kansız olanlar var mı doktorunuz nasıl bir tedavi verdi acaba?