Rodella bu arada senin bi yorumuna denk geldim, açıkçası okurken seni para için serklaj yaptıklarını düşünmüyorum. Benim bir hafta önce 30 mm çıkan rahim ağzı boyum diğer hafta birden 12 mm oldu. Doktor bana rahim kaslı bi yapıda bazen uzuyor bazı kısalıyor. Kısayken yakalamamız iyi oldu , serklaj atılabilecek bu sayede dedi. Yani sizde de benzer şey olduğunu düşünüyorum, özel bile olsa doktorlar serklaj gibi bi ameliyatı hele ki riskli bi ameliyatı para için yapmazlar bence. 30 40 bin için değmez emin olun, çünkü serklaj sırasında doğum başlayabilir. Doktorlar bunu çok iyi biliyor.