Kızlar selam 🖐🏼😅 Sorun şu ki kabızlık.. Yani gebelikte bu haftalarda kabızlık falan olduğunu duymuştum ama ben hallederim sıvı tüketimi ile kabızlık çekmem falan diyordum ama maalesef öyle olmuyormuş o iş 😂 Yahu ayıptır söylemesi az önce büyük abdestimi yapmak için tuvaletteydim. Yani deniyorum deniyorum olmuyor arkadaş ıkınarak deniyorum yok derin nefes alarak baştan deniyorum bana mısın demiyor namussuz 😅 Koyun gibi misket misket parça parça yaptım o da zoraki yani 😂😂😂 Hakikaten kendimi Koyun gibi hissediyorum. Bu kabızlığa çözüm önerisi yok mu ya ? İçimde kaldı resmen ve karnım ağrıyoor artık 🥲😁