Sevinc44 Selam kızlar 35+2deyim. Bugün alt karnımda bi yumuşama var üst taraf sert. Bebek hareketleri de normal, her zamanki gibi. Alt karın yumuşaması ne anlama gelir? Yasayan, bilen varsa yazarsanız çok sevinirim 🌸
Hamide_00 Sevinc44 bi sıkıntı yok bence canım aynı durum bende de var benim de çok tuhafıma gidiyordu üstü bu kdr sertken altı neden böyle diye 😂
Sevinc44 Hamide_00 bugün oldu sanki ilk defa o yüzden çok dikkatimi çekti 😐 Çok teşekkür ederim cevap için rahatladım
Psikoanne Benimde gebelikte de yumuşaklık vardı , gebelikten önce göbişim vardı herhalde o yüzden. doğum yaptım yine var 😅