Edaatly ben de 2023 yılında düşük yaptım sonra gerçekten bir oyalanma süreci oldu, 2025 te tekrar hamile kaldım ama o da düşük oldu maalesef, doktorum artık yıpranmanızı istemiyorum, tüp bebeğe yönelelim dedi. Ama kürtajdan sonra kaç ay beklemek gerekir bilmiyorum.