Ftm2025 30 haftalık gebeyim rahmimde ve kaşığımda şiddetli bir ağrı var normal mi acaba yaşayan var mı
Asya1122 Ftm2025 şiddetli karın ağrısı normal değil tabiki bence acile gitmelisin .var mı su ya da akıntı vs bir sey
Gmze25 Ftm2025 31+5 günlük benimde aynı sorun var kasık karın ağrısı ve vajina batmasi çok rahatsız oluyorum
Asya1122 Ftm2025 dinlenerek geçen bir ağrı ise evet sürekli akıntı varsa devamı yine normal ama şiddetli ve geçmeyen ağrı olursa hemen gel demişti doktorum bebek hareketleri nasil
Liva34 Aynı durum bende de oldu 29. Haftamda mantar olmuşum o yüzden ağrı ve kaşıntı yaşıyormuşum bence sende doktoruna bir görün. Geçmiş olsun, iyi bayramlar 🌸