Kızlar ben 32. Hafta çalışır raporu aldım. İki hafta daha çalıştım iki haftada yıllık izin kullanıp 37. Haftamı yeni tamamladım . Doktordan çalışamaz raporu istedim fakat sistemde zorunlu otomatik olarak çalışamaz gösterecekmiş.. bu yüzden rapor vermiyorlar. insan kaynaklarıda benden rapor istiyor bu şekilde SGK işlem onaylayamiyorum diyor . Hastanede bayramdan sonra sistemde gözükür diyor. Bilgisi olan yazabilir mi ?