Benimde suanda 5 haftalık 18 inde randevum geçen sene tam bu ayda kalbi durdu kürtaj oldum yine aynı ayda hamile kalmışım kalbinin sesini duyar mıyım bilmiyorum , çok belirtim yok arada sırada bazen mide bulantım geliyor onun dışında başka bi belirtim yok sizler nasılsınız