bebegimd7 bende sizin gibi oluyordum doktor bana vajinit teşhisi koydu fitil krem kullandım ben sık sık. Bir de vajinal flora bozulduğu için yaşıyorsun bunu demişti bana vajinal probiyotik vermişti inanılmaz memnun kaldım 15 günlük kür şeklinde kullandım ben 1 ay ara verip tekrar başlayıp 3 ay kullandıgimda gerçekten çok fark oldu tavsiye ederim.