İlk gebeligimde doktor 10 gün kullanmama izin vermedi bu doktorum ertesi gün tak dedi taktım ama biraz dar geldi sanırım sıktı 3 gündür takıyorum az önce çıkardım sağ tarafım sis gibi geldi gözüme çok mu sıkmak gerekiyor yoksa normal ayarda mi kullanmak gerek