gulanne_ Ben de o haftalarda elimi kestim sürahi kırıldı battı baya vardı ama dikişlik değil sağlık ocağına sordum doktorum kesinlikle yapmamız gerek dedi
Nur124 gulanne_ fotoğraf attım çok küçük bir yara yani ben yakınlaştırıp çektim buna gerek var mıdır şuan bayram birde
gulanne_ Önceki gebelğimde iki doz vurdurmuştum bunda da vurdurmuş oldum canımızdan önemli mi aşılar hakkında kendinizi bu kadar korkutmayın
gulanne_ Nur124 ona kimse bir şey diyemez ben gidip elimi gösterdim üstelik cam kesmişti yine de yapalım dedi doktor siz paslı bir şey diyorsunuz. Kimse bir şey olmaz diyemez size
Burcg Nur124 acile giderseniz yaparlar tetanoz aşısını benim de mecburiyetten 14. Haftdada acilde yapıldı ilk doz sorun yaşamadım ben.
Nur124 Burcg sizin ne olmustu benim demirin paslı kısmı gelmedi çok küçük bir yara aslında yapmaya gerek var mı bilemedim
Burcg Nur124 çok çok hafif kedi tırmalaması, izi neredeyse belli bile değildi ama yine de yapılmasını önerdi doktor