Esmaaaa58 Canım merhaba pek bir bilgim yok ama ikisinde de muhtemelen farklı hastanelerde vermişsin ve bazı hastanelerde belli bir sayıya kadar gösteriyor beta hcg değeri. Seninkinde de normal olarak 1000′in üzerinde bir değer diyor ama üzerini okuyamıyor. Ama lekelenmen varsa bir doktora gözük istersen biz burdan ne desek boş bazılarında yerleşme kanaması oluyor bazılarında önemli sorun teşkil etmiyor bazılarında ciddi sorunlar teşkil ediyor. Ama içini ferah tut inşallah bir şey olmaz sağlıkla kucağına alırsın bebeğini. 🧡