Emirnokta Benimde 2.gebeliğim. Bugün 18+3 olduk. 16.haftadan beri pıt pıt hissediyordum. Bugün et falan doğrayayım derken karnımın üstüne baskı çok uygulamışım herhalde. Dinlenmek için kalkıp oturduğumda sürekli hissetmeye başladım. Hatta öğlen misafirlerle kahve içiyorduk. Bir anda kımıldadı, dıştan falan olsa hissedilir şekildeydi, elim hemen karnıma gitti. Çok mutlu oldum. Bende 16dan beri ara ara hissediyordum, bugün daha net hissettim🥹 Sende hissedersin, sessiz bir ortamda kafanı bebişe ver. Karnını dürt hissedersin inşallah 🙏 ☺️