Gmz112 Alimenur yaa aslında risk yoksa beklenmesi mantıklı bemim suyum azaldı ve plesantada yaşlanma başlıyor demişti bu beni endişelendirdi. Sağlıkla büyütün inşallah 😍
Alimenur Gmz112 bana da doktorum öyle demişti bekliycez son ana kadar bi problem yok diye işte biz plan yaparken kendiliğinden gelmeyi seçti tam iki sene önceki kurban bayramıydı🥲
Cnnyns Gmz112 bende 40. Haftaya girdim canım yarın başlatacak suni ile kaka yeme riski olduğu için doktorum riske atmak istemiyor
plajterligi Fatihinannesiii 38+2 de sizin kadar açıklığım varken yatışım yapıldı suni sancıyla doğurmuştum ama son aylarda gerilik oluşmuştu artık kilo vs almıyordu ondan daha fazla beklemedi doktorum
Fatihinannesiii plajterligi canim benim de yaklaşık 3 haftadır kilo vs alma durmuş ama hiç bı doktor el atmıyor iyi kilosu diyor geciyor
Neviclek 40+1 benimde geceleri çok fazla kasılıyorum nişanım pazartesi günü geldi. Akşam acile gitsem mi bilmiyorum şuan yine kasılıyorum
Melcu Neviclek bnde sizinle aynıyım 3 4 gecedir özellikle düzenli kasılma var bu gecede yine öyleydi sabaha kadar acaba acile mi gitsem
Neviclek Gmz112 dün akşam acile gittik açıklığım yoktu sancımda normal dedi ebe ama 110 a falan çıkıyordu isterseniz gözlem altına alalım yoksa da eve gidin dedi ebe
Balbebek012 Gmz112 ben doğum yaparken doktorum squat ve çök kalk yaptırdı demek ki işe yarayan şeyler siz de yapın belki doğumu tetikler
Melcu İnanın ne yapmadm ki gelmesi için ama gelmeyen gelmiyor bnde 40+m adaçayı ahududu yaprağı çayı icebilirsnz birde bir yerde görmüştüm Hint yağı demişlerdi ama ben denemedim bilmiyorum benimde geceden beri kasılmalarım çok var acaba acile mi gitsem 🙄
Neviclek Melcu bence git en azından için rahat eder birde sanırım stres yapıyoruz kanala o kadar inmiş ki bebek bacaklarım kasıklarım çok acıyor ama açılma yok, sende peki kanala girdi mi ? Bebeğiniz erkek mi ?
Neviclek Melcu benimde erkek ve herkes 42 e kadar bekler diyorlar, kanala inip inmediğini doktor söyler canım
Rumayy Gmz112 korunmasız cinsel ilişki. Spermleride turun içinizde mümkünse biraz djdjjd konik ama doktor tavsiyesi