1903diloA Kizlar bu nimo erken gebelik testindogru sonuç veriyormu bı bakarmisiniz 8 dakika içinde çizgi çıktı ama emin olamadım https://imgyukle.com/i/CZxTAb https://imgyukle.com/i/CZxaTs https://imgyukle.com/i/CZxHvQ
-Yasar-123 1903diloA yalancı pozitif çıkarıyo diyenler var ama ben 6. Günde denediğimde pozitif çıkarmıştı. Ve şu an hamileyim
1903diloA Mrvmrv78 teste 10 dakika yazıyor zaten ama sadece testin guvenirligini merak ettim yapan varmı diye
Kukoss Ya canim ben onceki transferimde yalanci cizgi gordum daha cok uzuldum boyle ciktiysa kanda zaten gorursun gece devletin aciline git kan ver
1903diloA Kukoss dondurulmuş embriyo muydu tazemi sizin yarın kan vermeyi düşünüyorum çift 5. Gün dondurulmuş embryom ydi inşallah tutunmustur 😪
1903diloA Kukoss yok benim ilk denemem iki ay dinelndim fazla yumurtam çıktığı için inşallah rabbim nasip eder ilkte 🤲🏼 beliritlerim çok yok ama ona çok takilmiyorum umarım bebeğim benimledir 🧿
1903diloA -Yasar-123 teşekkür ederim öyle yapicam inşallah güzel artar 7. Gün için güzel bir değer 🤲🏼