Ahutuna 8 haftalık hamileyim. 7+3 ken kalp atışı duyuldu. Birkaç gün sonra iki gün üstüste kahverengi pembesi akıntı geldi. İç çamaşırımda çok az vardı ve peçeteye de geldi. Ağrım yok. Yolculuk falan da yaptım. Tedirgin oldum. Ne yapmalıyım?
Ahutuna Bsrbsrrr kırmızı olmadığı sürece tedirgin olmayın deniliyor o yüzden gitmedim dün ama bugün de gelince gitmeliyim sanırım
Betl_23 Ahutuna Kesinlikle gidin benimde kahverengi akıntım 6 haftalikken başladı önce progestan fitil gecmeyince igneye başladım. 10 haftalık oldum hala iğne kullanıyorum.Bir sonraki randevum 22 haziran o zamana kadar da devam edicem.Telas yapma bebegin iyidir ama ilaç kullanman gereken durumlar olabilir ertelememeni öneririm.
Betl_23 Bilemiyorum benim bir kerelik değildi kahverengi lekelerim her wc de geliyordu.Sizin ki tek seferlik geldiyse doktor öyle söylemiş olabilir.Ben burdan ne desem yanlış olur
Ahutuna Marshmellom merhaba, o günün ertesi gününde de hafif kahverengi leke geldi ama daha sonrasında gelmedi hiç. Doktora da gitmedim. Devam etse idi gidecektim
Betl_23 Onurbanuu Ara ara lekelenmelerim oluyor ve hala iğne kullanıyorum en son bayramın 2. Günü çok yoğun ve pıhtılı kanamam oldu ama cok şükür bebeğim iyi.3 haftadır lekelenmem yok ama Rahim ağzında kanama alanı gözükmüstü 2 hafta ònce.Pazartesi randevum var inşallah geçmiştir.Siz nasılsınız
Onurbanuu Betl_23 benımde rahım agzında dedı doktor evet lekelenmem oluyo progestan destegı alıyorum bende9+3 bel kasık ağrım oluyo
Betl_23 Onurbanuu Bol bol dinlenin ağır iş yapmayın bebek cok sağlıklı oldugu halde bu tarz kanamalar olabiliyor malesef.