emineebe emineebe 25. Haftamda kanama ile serklaj oldum bende, 32. Haftama kadar yattım ki öncesindede bebeğin plesantası aşağı yerleşimliydi o kanama yapıyordu yatıyordum, detaylıda plesanta yıkarı çıkmış artık gezebilirsin dışarı çıkabilirsin dendi ki , iki hafta sonra 25 te açılma yumuşamam olsu ameliyat oldum. Şimdi 33+ 4 üm ama 32. Haftaya kadar sadece yattım. Öncesindede yatmış olmamın verdiği bunaltı tam iyi oldum dememin üstüne bunların olması gerçekten benide pskolojimi de altüst etti. Başıbdan beri hep birilerine muhtaç devam etti süreç. Gurbetteyiz o da hem gelenleri hem bizi çok zorladı, şimdi artık kalkıyorum ufak gezilere cafeye markete falan gidiyorum, ama bi yanımdads hep korku yine yanımda birilerinin olması lazım hiçbişey yapamıyorum adam akıllı. İnşallah sağlıklıca kavuşuruz bebişlerimize hamilelik zaten zor bir süreç bizimki daha zorlandı. Bu günümüze şükür diyelim, vardır her şeyde bi hayır🥲