Yasem4 feridesude Begüm çok daha güzel ve orijinal. Defne moda ismi ve baydı. Üstelik Yunan mitolojisinden tanrıça ismi olması da hoş değil
OzenMeryem feridesude ben her zaman tek isimden yana olduğum icin Begüm diyorum 😃 ayrıca çok güzel bi isim yurtdışında söylenişi sorun olmasa ben de çok istemiştim ama nasip değilmiş 🥲 sağlıkla gelsin inşallah 💕
feridesude Yasem4 yunan mitolojisinde tanrıça ismi olduğunu bilmiyodum bu arada sağolun bende begümü sevdim aslında biraz kaba geliyor gibi yada alışamadım hemen isme 😂😂
OzenMeryem feridesude aynen telaffuzu behum gibi bisey oluyo cok değiştiği icin istemedim Nehir’e karar verdik biz de 🌸