Kızlar dün rahim ağzım 16-17 ölçüldü hastaneye yatış yapıldı. Ben hastanede kalmak istemiyorum anksiyetem var ne uyuyabildim ne yemek yiyebildim. Doktor alttan örnrk aldı enfeksiyon çıkmazsa pessar halka takılacakmış ama onun sonucu 3 günü buluyormuş. Hastanede kalamıyorum daha çok stresleniyorum. Hastane evime arabayla 15 20 dk. Doktor imza atarsan çıkabilirsin dedi. Böylr stresliylen bebeğe de bana da zararlı ne yapmam lazım bilmiyorum