Sezenkarademir 37+1 sabah artık bugün o gün olsun doğurayım diyorum 🙊 çok merak ediyorum miniğimi 😍 onu kucağıma koynuma almak icin sabırsızlanıyorum insallah çok bekletmez 😍 geçen hafta biraz sancı çıkınca Dr iki haftaya doğurursun demişti ama 😒 bakalım yarın kontrolümüz var sonraki hafta da Çatı muayenemiz insallah çatıdan sonra dogururum😂