r_deniz Merhaba anneler ve anne adayları iyi bayramlar🌸 Biraz önce erken gebelik testi yaptım pozitif gibi görünüyor ama adetime 1 hafta var belki daha fazla siz ne düşünüyorsunuz? Sevinsem mi var mı yok mu arada kaldım. Teşekkürler