Kızlar 4 haftalık hamileyim doktor kanama olmadığı halde bebeğin tutunması için ve daha önce 1 düşüğüm olduğu için progestan 200 mg yazdı, alttan alıyorum gece uyumadan önce ve sabah yataktan kalkmama 2 saat kala koyuyorum ama wcye çıkınca hepsi çıkıyor sanki. Kanaması olmayanlar nasıl kullanıyorsunuz?