Milaasss ben olmaz diye biliyorum, şu an 36dayım ben. Geçen hafta doktorum yorulursan dayanamazsan başlatalım raporunu demişti, öyle kafanıza göre artık gitmiyorum diyemiyorsunuz yani, 37. haftada alacağınız işgöremezlik raporunu daha erken alıyorsunuz diye biliyorum