Nazzduruu Kızlar iki aylık gebeyim ikinci bebegime hamileyim ilk kızım da yaşamadığım bir çok şeyi bu Gebelimde yaşıyorum sürecim çok zor geçiyor sürekli bir halsizliğim var sürekli hasta modundayım kafamı yastıktan kaldıramıyorum çok fazla terleme olayım var ki dolu bir insan değilim ama bunun hormonel olduğunu biliyorum sanki ateşlenmişim ateşim çıkmış gibi bir hissiyat var ve bununla baş edemiyorum hayattan tamamen kopuk durumdayım daha dokuzuncu hafta da olduğum için vitamin vs henüz doktorum yazmadı sizde bunları yaşayıp doktorunuzun size yazdığı vitaminler var mı ya da bana şu çok iyi geldi halsizliğimi tamamen ortadan kaldırdı dediğiniz bir şeyy kendi uyguladığınız ya da doktorunuzun size tavsiye ettiği bir şey
Miniboy Nazzduruu benim doktorum 7 haftadan snra multi vitamin , omega3 ve d vitamini başladı onu hamilelik boyunca kullanıcaz sonra demir eklicez demişti. Ama ilk aylarda yorgunluk , halsizlik, uyku hali çok oluyor. 3 aydan sonra geçiyor bu bir süreç☺️
Miniboy Nazzduruu her doktorun düşüncesi farklı oluyor oyüzden ya ona güveneceksin yada kendin araştırıp kendince doğruya inanacaksın