Y-a-k Selam kızlar hepinize iyi bayramlar. 27 haftalık hamileyim dün gün boyu karnımın sol tarafı çook ağrıdı nefesimi kesti ağrı geldikçe. Daha önce böyle birşey yaşayan oldu mu ?
Bebito-ve-annesi Y-a-k bende de üstten başlayan bir ağrı var düzenli sancı çıkıyor toco da erken doğum başlangıcı dedi doktor serum falan verip doğumu geciktirmeye calısıyorlar
Y-a-k hemsireblog1 ya sol böbreğimden karnımın sol tarafını kapsayacak şekilde. Kasıklarda ağrı yok ama. Bilemedim ya