Ladyss Bebeğim 1 yaşına yeni girdi ben çalışıyorum kayınvalidem bakıyor. Bir de tüp bebekle gebe kalmıştım. Şimdi diyoruz bir daha denesek hem kayınvalidem bakıyorken 2. Çocuk da aradan çıkmış olur. Bu ay denemeye başladık bakalım 🤣
Fahriye41 Ladyss hakkında hayırlısı olsun canım benimki 2 yaşında şuan 4 aylık hamileyim bu halde bile napcam diye düşünüyorum 😂
Arzu19988 Ladyss bence biraz daha beklemen iyi olurdu ama yinede sizin fikriniz canim.Allah hayirlisini nasip etsin benim kizim 24aylik 7aylik hamileyim.cok zor yada benim kiizimla cok zor.atak donemlerindeyiz kardesi dogunca ne yapacagz hic bilmiyorum.keske bir yil daha bekleseydim diyorum 3yasinda hamile oldugumu ogrenip 4de dogursaydim.kismet
MadameTussauds Ladyss Hic gelme bacim buralara bende 2. ye hamileyim 5 yasinda oglum var bulantidan ölüyorum burnumun ucunu göremiyorum 🥲
Angel23 Arzu19988 aynı durumdayız canım benim plansız gebelik oldu ben tek çocukta kalmak istiyordum ama işte spriz oldu bazen hâlâ kabullenemyrm şuan atak dönemi çok berbat geçiyor Allah yardımcımız olsun
ddefnos Ladyss bakan varken hiç geçme canım ben tek başıma başka sehirdeyim o yüzden 7 yıl bekledim şu an hem hamilelik zorluyor hemde başa dönme düşüncesi korkutuyor yardımcı biri olsaydı beraber buyusünler çok isterdim
Gizzzzzz Benim kızım bir buçuk yaşında yeni hamile olduğumu öğrendim kendim bakıyorum, aslında öğretmenim ama mesleğime bir süre ara verdim peş peşe bebiş yapayım sonra aralıksız çalışırım diye düşündüm bakalım nasip kısmet 😇
prensesinannesii1 Gizzzzzz ücretsiz izin mi aldınız ben 2 sene aldım kızım için kızım 1 yaşında bitane daha olursa herhalde 1 sene falan alırım ücretsiz
Gizzzzzz prensesinannesii1 evet işe başlayıp tekrar ara vermektense hem gebeliğim evde geçmiş olur hem kızıma kendim bakarım dedim allah herkese gönlüne göre versin 😇
prensesinannesii1 Gizzzzzz mantıklı bence bende öyle bi düşüncem varda gebeyken çalışmak istiyorum aslında hem kızım o ara kreşe gider evde durmak daha zor çocukla hamileyken bide
Daisyy000 Ladyss Yap bacım sonra daha zor olur. Oğlum 2 yaşına girecek 10+4 hamileyim. Ki benim bakacak kimsem de yok. Kayynvalide vs gibi artılarım olsaydı çoktan yapardım.Arayı açınca daha zor bence
3_bebelianne Ladyss Valla hakkında hayırlısı olsun madem paylaşmışsın kendime göre yorumlayacağım çalışıyormuşsun bebeğin 1yaşında sende benim gibi kayınvalidesi iyiler kontejanındansın bende çalışıyorum yıllardır kayınvalidem bakıyor çocuklara üçüncüye hamileyim süpriz oldu plansız ama ne yalan sölim kayınvalideme güveniyorum😅😂Büyük kızım 10yaşında oğlumla bebek arasında 27ay olacak korkuyorum nasıl olcak diye sen istersen az daha bekle bilemedim
Ladyss 3_bebelianne ilki tedaviyle olduğu için doğal yoldan oluyorsa Allah nasip ederse olsun dedim 😊 defteri kapatmış olurum böylece 😂😂
Daisyy000 Ladyss İlki tedavi ile olup 2.si kendiliğinden olan 2 akrabam var 🌸 Nasip tabi ,hayırlısı ne ise öyle olsun
Melommm Ladyss bana kalırsa yap hem kayınvalıde sansın var hemde yanlıs anlama tüp bebek süreci daha zor tüp bebekten sonra kendı kendıne hamile kalabilen cok İnsan var yıllar koyarsan o sans azalıyormus diye duydum bir daha aynı seyleri yasamamak için ki suan bir cocugun var ekstra zor olur bence aynı stresi yasamadan deneyin olursa cok ıyı olur
Yolcuu Ladyss bence de bir kardeşi olsun bakacak biri de varken hiç durmayın 🤣araya zaman koyup sil baştan tekrar başlayacağınıza ikisi birden büyür. Evet ilk yıllar zor oluyo ama zaman da su misali bir bakmışsın büyümüşler bile