Kızlar sezeryan bu kadar erken mi oluyordu ya??? Dün kontrolde dedi doktorum. 35 haftaya girince son kntrolleri yapalım 35-36 arası da bebeği alalım dedi. O an aklıma gelmedi bisey söylemek. Hiç bir sıkıntı yok sadece kısalığım var 25mml düşmüştü dün 28 ölçüldü biraz düzelmiş. Bununla ilgili ola bilirmi??