Tubileyta Benim bildiğim yemekte sorun yok yerken bi yerini kaşıyınca lekesi oluyormuş kırmızı meyveler, ciğer, gül koklamak falan filan daha bi sürü şey duydum ama aklıma bunlar geldi🙈
Hilalgl Görümcem dedi kestim hiç de bir şey olmadı kaynanamda balık yeme ağzı büyük olur dedi yedim gayet dr ye dedi 😂
Hilalgl Ruruu Çilek yiyince değil de çileyi dokunup vücuduna yüzüne falan dokunursan Bebek’te çilek denilen kırmızı leke çıkıyormuş
tahamommy Poyraz-1 aldım makası elime direk kestim kendim yaz geldi zaten bide bu hurafeler yüzünden yanamam 😅