Eslem2112 canım bugün doktora gideceğimi yazmıştım ve gittim gerçekten delirmek üzereyim adam bana deli muamelesi yaptı odaya girdim ve bana söyledigi şey senin nöroloji doktoruna gitmen lazım oldu onun bana verdiği ilaç ise yaramış aslında ben yalan söylüyorum demek istiyor bana bu dördüncü doktor ve Almanya da beni tedavi edemiyorlar maalesef