asil15 Eslem2112 olabilir canım bejim benimde 3.gun asiri yorgun ve halsizim aylardır regli görmediğim için çok fenayım ay unuttum da senin neydendi
tahamommy Eslem2112 kist falan olabilir canım bi doktora git doğum kontrol hapıyla falan halloluyor yada soğan suyu dene önce bi baksın da ne var ne yok diye
asil15 Eslem2112 canım benim niye bu kadar uzun sürdü bir doktora gitsen Allah korusun kötü bir şey olmasın kacinci gün bu gun
Musilk-1 Eslem2112 sana yazdığım gibi canım hormonlarla kaynaklı olabilir yıllardır çekiyorum yarın bende doktora gideceğim bitmeyen lekelenme ve adetle uğraşıyorum enerjim kalmadı artık doktora git kafan rahat etsin
Mariam2 Eslem2112 değişik ya bende ayinin besinde gelen giden yoktu ped çıkardım ilişki sonrası tekrar başladı 🤭