Onurbanuu Kızlar iyi bayramlar 🍭 benım onceki gebelıgım tup bebektı 9 haftada kalbı durmustu suan yıne tup bebekle gebeyım 6 haftamda doktorla gorusmek ıcın rabdevu alıcam normal kadın dogumamı almam lazım yoksa perinatoloji bolumune mı dırek alayım
Gg06 Merhaba perinatolojiye direk randevu alamıyorsunuz yani en azından Bilkent şehir hastanesinde öyle. Riskli gebelik kronik hastalık vs. Var ise sizi oraya yönlendirirler zaten.