Kızlar ayın 4ünde ikinci sezeryanımı olmuştum ilki ballı börek gibi geçmişti o ne kadar iyiyse bu Dabi o kadar kötü maalesef ağrılarım geçmiyor gün geçtikte artıyor napıcam nasıl toparlanıcsm bilmiyorum karnımda ve dikiş yerimde ağrılar çok önerisi olanlar varsa duymaya hazırım yürüyüş mecbur zate