Leylak34 Bugun bayram malum sizinkiler harçlık veriyor mu sizlere. Ne kadarda başlıyor tarifeler :))))
Eslem2112 Leylak34 veriyor ama benim. Kayınbabanın çocukları fazl torunlar fazla olunca tarife 100 tl 😂😂onuda orda dondurma alıp yiyprux anam veriyor harçlık bin tl 😍
a-b1 Leylak34 geçen bayram benim kayınpeder kendi kızlarına torunlarına verdi bana vermedi aynı ortamdaydık bir de. Bu bayram bebeğime verir. Bana verse de istemem. İhtiyacım yok hiç de olmadı ama gönül hoşluğu olurdu verseydi. Kızına verip geline vermiyorlar sonra da kızlarından gördükleri sevgiyi bekliyorlar
Bicirik2025 a-b1 benimkilerden aynen o sekil. Hamileyim şuan para vermek istediler ben almadım. Diger gelinlerine hamileliklerinde hep verdiler ama bana yok.
[silindi] a-b1 ayıp etmişler ve güzel söz demişsin kızlarına gösterdiği ilgiyi göstermeyip aynı sevgiyi beklemeleri saçma
Daisyy000 Leylak34 Kv yok. Kp genelde 2000tl atar ibanınma, nakit verme alışverişi internetten yapıyorum demiştim ondan beridir iban sistemli gidiyor 😂
Zeynep2929 Leylak34 torunlarına bir çorap alsalar yeter de oda yok para beklentim hiç yok o yüzden. Biz verelim desek kabul edecekler o derece 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 aman çok da sallamamak lazım bu zamana kadar ne gördük ki 🤣🤣
Nursahergun Kaynana kayınbabam, yok maalesef ama kendi babam verdı, sağolsun. Dedemız bıtane annenanemız de tek olduğu için. Harçlık aldık ☺😍Anne babamdan yana şanslıyım Bırı yazmış aynen günahı olsa, vermez dye öyle kesın kaynanam para severdı düşünmezdi 😅