Kızlar doğumuma daha 1 ay var ilki sezeryandı onda kafası hep yukarda olduğu için böyle bir şey yaşamamıştım , bunda kafası aşağıda olduğu için aniden gelen aşsğıya doğru acılı bir ağrı kasılma ve bel ağrısı oluyor bu yalancı sancı mı yoksa endişe etmem gerekiyor mu ? Günde en az 5-6 kez oluyor