Elifkocc Bebeask daysdoktordu sanırım canım hatırlamıyorum ama bana hiç yalancı pozitif vermemişti 8 aydır
ayssss1 Elifkocc gayette var herkes regli gecikmesinde kabak gibi ikinci çizgiyi görmüyor bilmem bin küsürler de değerle de öğrenmiyor tabikide en doğrusu kan vermek ama regli günü bundan daha da belirsiz çizgiyle ve 6 değerle öğrendim
Elifkocc ayssss1 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım inşallah ben de hayırlı haberi alırım 🥹
Elifkocc Sementa63 Bayram ziyaretine tutulduk canım birazdan gidip bakıcaz hastaneye aradık ama söylemediler
Bebeask Day doctor 5 tane yaptim beşinde de pozitifti kan verdim negatif maalesef 😌😌😔 ama sizinki gercek pozitiftir inşallah 🤲🏼🤲🏼
Elifkocc Bebeask inşallah pozitiftir canım rabbim hepimize nasip etsin kaç dakika için de çıkmıştı senin ki