ShutUp Kızlar kızım yeni 4. Ayına girdi biraz önce yeşil sarı arası kustu başına gelen var mı? Neden olabilir ki? Bu annelik çok zor yemin ederim ya her şeyden evham yapar oldum şimdide bunu taktım kafaya
staRmama ShutUp oğlum da bu şekilde kusuyordu ne yese bizimki gazdanmış acilde lavman yapınca rahatlamıştı ama bence en iyisi acile gitmek bizimki ishal + kusma + aşırı huysuzluktu ve her doktor farklı bir şey söylemişti serum vs verildi ama hiçbiri fayda etmemişti
ShutUp staRmama acaba diyorum gazdan dolayı mı böyle kustu bilemedim ki ya haftaya kontrolü var inşallah bi şey çıkmaz
ShutUp Ozgemlym dün güneşte kaldık biraz güneş geçmesinden dolayı olabilir mi ki çok az da bi esinti vardı kulaklarından aldı sanırım 😢