iremzcn geliyor normal kilo.aliyor neredeyse 2 aydır kullanıyoruz bir sıkıntı yok gazı için bir tek bu iyi geldi ötekilerde hiç iyi olmadı 🥲 hipp kullandik bizde ama çok kötü kokuyordu mama bir de oğlum kusuyordu hep mama değişince kusması baya azaldı