Gkcgkc Merhabalar adete dört gün var dün test yaptım negatifti acaba yok mu olsa çıkar mıydı bilmiyorum adet günümü beklemeli miyim sizce .. belirtilerim var
beyzanurk2502 Gkcgkc bende 4 gün varken yapmıştım çok çok silik çıkmıştı sonra kan verdim kanda çıktı
2melekannesi_ Gkcgkc ben 4 gün kala kaset test yaptım silik şekilde çıkmıştı kanda da öıktı sonrasında isterseniz kasette çıkmadıysa erken testlerden deneyin bir de
Cokistersengelerbence Gkcgkc benim de 5 gün var negatif. Olsa çıkardı diyorum çünkü çatlamanın 12.günü silik de olsa görürdüm diye düşünüyorum.
Asyarslan60 Gkcgkc aslında önemli olan yumurtlama tarihi yumurtlamadan 11. Gün silik çizgi ile öğrendim