Refianur ben 7+1 deyim kalp atısı da duyduk. Sma hiç bir hamilelik belirtim yok kusma aşerme bulantı tiksinti kasıl ağrısı uyku vs. Doktorum kendini dinleneme olabilir dedi. Ama ben kendimi giç hamile gibi hissetmiyorum😃 hatta kusan bulantısı olan aman cok sanslısın diyenleri kıskanıyorum bi belirtisi var hamileye benziyolar diye 😃 ama anneminde hiç belirtisi olmazmıs 😊